02 3079 231 info@datalab.com.mk

PANTHEON Корисници 87838

social ikonasocial ikonasocial ikona
social ikonasocial ikonasocial ikona
MK
  • SLO
  • HR
  • EN
  • BIH
  • RS
  • AL
  • ME
  • BG
  • KS
PANTHEON
  • Решение
    • Индустрија
      • Производство
      • Малопродажба
      • Големопродажба
      • Сметководство
      • Правни компании
      • PANTHEON DMS работење
    • PANTHEON Гранули
      • PANTHEON Гранули
      • Гранула Кадри
      • Гранула Патни налози
      • Гранула Документи и Задачи
      • Гранула B2B Нарачки
      • Гранула Контролна Tабла
      • Гранула Попис на Магацин
      • Гранула Попис на Основни Средства
      • Гранула Сервис на Терен
    • Електронско Работење
      • PANTHEON DMS
        • еРаботење
          • еПроцес
          • еДокументација
          • еКнижење (OCR)
          • еПораки
      • Сигурносна копија
      • PANTHEON Хостинг
  • Центар за Поддршка
    • Поддршка
    • Имплементација
    • Материјали
    • Едукации
    • Чести прашања
  • Цени
    • Ценовник на PANTHEON лиценци
    • Споредба на функционалности
    • Ценовник и услуги на Поддршка
    • Препорачај го PANTHEON
  • База на Знаење
    • Блог
    • Вебинари
    • Прирачници
  • Партнери
    • Премиум Партнери
    • Партнери
    • PANTHEON Сертифицирани експерти
  • Кориснички Референци
  • Македонија
    • Slovenija
    • Hrvatska
    • English (International)
    • Bosna i Hercegovina
    • Srbija
    • Kosovo
    • Albanian
    • Crna Gora
    • БГ
  • Search
  • Menu Menu
  • Решение
    • Индустрија
      • Производство
      • Малопродажба
      • Големопродажба
      • Сметководство
      • Правни компании
      • PANTHEON DMS работење
    • PANTHEON Гранули
      • PANTHEON Гранули
      • Гранула Кадри
      • Гранула Патни налози
      • Гранула Документи и Задачи
      • Гранула B2B Нарачки
      • Гранула Контролна Tабла
      • Гранула Попис на Магацин
      • Гранула Попис на Основни Средства
      • Гранула Сервис на Терен
    • Електронско Работење
      • PANTHEON DMS
        • еРаботење
          • еПроцес
          • еДокументација
          • еКнижење (OCR)
          • еПораки
      • Сигурносна копија
      • PANTHEON Хостинг
    • Електронско Работење
      PANTHEON DMS
      еПроцесиеДокументацијаеКнижењеСМС известување
      Сигурносна копија
      PAW решение
      API Веб услуга
      PANTHEON Хостинг
  • Центар за Поддршка
    • Поддршка
    • Имплементација
    • Материјали
    • Едукации
    • Чести прашања
    • Веќе сте PANTHEON корисник? Посетете ги Корисничките Страници!

      Кориснички страници

      Потребни Ви се повеќе информации за нашето решение?

      02 3079 231 info@datalab.com.mk
  • Цени
    • Ценовник на PANTHEON лиценци
    • Споредба на функционалности
    • Ценовник и услуги на Поддршка
    • Препорачај го PANTHEON
    • Проверете ги придобивките за одличен старт на годината!

      Ви требаат повеќе информации? Контактирајте не.

      02 3079 231 info@datalab.com.mk
  • База на Знаење
    • Блог
    • Вебинари
    • Прирачници
    • icon - sCreated with Sketch.ВЕБИНАР

      Kои придобивки ги добиваме со софтвер за електронско работење?

      ВЕБИНАР ВИДЕО СНИМКА

      Дали сакате да обработиме друга тема?

      02 3079 231 info@datalab.com.mk
  • Партнери
    • Премиум Партнери
    • Партнери
    • PANTHEON Сертифицирани експерти
    • Прилагодете го PANTHEON според вашите потреби!

      Дали сакате да станете наш партнер? Испратете ни порака или јавете ни се.

      02 3079 231 info@datalab.com.mk
  • Кориснички Референци
  • Македонија
    • Slovenija
    • Hrvatska
    • English (International)
    • Bosna i Hercegovina
    • Srbija
    • Kosovo
    • Albanian
    • Crna Gora
    • БГ
  • Search
  • Menu Menu

Цени и Функционалности на PANTHEON Лиценци

  • Ценовник на услуги за Електронско Работење
  • Ценовник на PANTHEON лиценци
  • Споредба на функционалности
  • Ценовник и услуги на Поддршка

PANTHEON функционалности – Издавање и прием на нарачки

Ефикасен и детален модул за нарачки ви овозможува да пратите од кого купувате, од каде купувате, проверка на трошоци поврзани со купувањето, па се до пристигнување на вашата нарачка, како и точно следење на залихите и статусот на нарачките на клиентите. Модулот за Нарачки ви овозможува целосно да го контролирате статусот на вашите нарачки, процедурите за нарачки / примање нарачки и сите останати информации што ви се потребни за да ги задржите вашите клиенти задоволни.

Нарачки за следење

Во модулот Нарачки, водиме евиденција за примените нарачки, понуди или фактури добиени од клиенти и побараните нарачки, пребарувања или фактури добиени од добавувачите. Нарачките се опремени со статуси за да можат да се следат низ целиот животен циклус, што значи дека во секое време знаеме што се случува со нарачката. Нарачките можат да се поделат на различни типови (на пример, во зависност од бизнисот или видот на клиентот), што ни овозможува лесно да ги следиме деловните процеси и да добиеме поголем увид во нив.

Списокот за испорака во голема мерка ја поедноставува работата во поголемите магацини, истовремено обезбедувајќи можност за „солидна резервација“ – дефинирање на стока за одреден клиент. CRM механизмите кои нудат повеќе развојни компании ни даваат целосен пристап до целата документација поврзана со клиентите.

Планирање на нарачки е наменето за автоматски да креира нарачки за добавувачи засновани врз реализираната продажба.

Примени нарачки – Нарачки на купувачи

Нарачки на купувачите вклучува:

  • било кој број на врста на нарачки за клиентот (на пример, понуда, предкалкулација, итн.),
  • можност да се идентификуваат двајца партнери на документот (купувач, примател),
  • непосреден преглед на тековни зачихи,
  • непосреден увид во финансиската состојба на клиентот,
  • можност за додавање дополнителни производи (алтернативни производи со дополнителна доплата),
  • промена на компонентата на собраниот материјал во нарачките,
  • нарачки за печатење на повеќе јазици (пр. македонски, словенечки, англиски, хрватски, итн.), форматот за печатење е целосно прилагоден,
  • дистрибуција по клуч за распределба,
  • резервација на нарачаните количини по нарачка на клиентот,
  • можност за додавање белешки во нарачката и код на поединечна позиција,
  • опис на позициите во понудата директно од списокот со кодови,
  • додавање дополнителни нарачки,
  • можност за мека и тврда резервација на залихите (по ставка и сериски број),
  • можност за делумно снабдување,
  • создавање авансна сметка од нарачките,
  • создавање налог за плаќање,
  • увоз и извоз како eSlog,
  • испорачани списоци,
  • фактура за про-форма
Повеќе за Нарачки на Купувачи – Кориснички страници

 

Издадени нарачки – Нарачки до добавувачи

Врз основа на сигнали (минимални или оптимални) залихи или нарачки од клиенти, програмата автоматски создава соодветни нарачки до добавувачите, почитувајќи го рокот за испорака. Прегледот за објавување е исто така многу корисен, бидејќи можеме да видиме динамика на испорака за секоја позиција за нарачки. Со деловната програма PANTHEON, работата е автоматизирана, едноставна и брза.

Нарачки до добавувачи вклучува:

  • повеќе видови нарачки до добавувачи (на пр. домашни, странски, провизии),
  • формирање нарачки до добавувачи од нарачки за клиенти,
  • формирање на нарачки до добавувачи од податоци за залихи (минимална, максимална и оптимална),
  • автоматско создавање на сумарни нарачки за добавувачи за повеќе нарачки на клиенти,
  • испис во форма на нарачка и можност за повеќе јазици,
  • следење на делумна испорака,
  • наплата за нарачки,
  • преглед на нарачки и сеуште неиспорачан производ од страна на купувачот и добавувачот,
  • преглед на материјалните потреби,
  • аналитика,
  • создавање на пресметка за купување.
Повеќе за Нарачки на Добавувачи – Кориснички страници

Извештај на Нарачката

Извештај на нарачка вклучува:

  • преглед на нарачани производи и сеуште ненарачани од страна на купувачите и добавувачите,
  • преглед на материјалните потреби,
  • аналитички прашања.
Повеќе за Извештај на Нарачка– Кориснички страници

Нарачки и производство

Нарачките исто така можат да бидат основа за фактурирање и испорака на производи за работни налози во производството. Со практични и лесни функции, можеме од нарачките на купувачите или добавувачите едноставно и без повторно внесување на податоци да изработиме налог за превзимање или издавање на производот, а од нарачката на купувачот можеме на изработиме работен налог за производство.

Онлајн трговија

Следењето на нарачките за клиенти во PANTHEON може да се поврзе со B2B (business-to-business) или B2C (business-to-customer) онлајн трговија. Проверете ги решенијата за управување со онлајн продажбата што ги нудат нашите партнери кои се меѓусебно поврзани со деловната програма PANTHEON.

Вклучено во лиценците

СИТЕ ФУНКЦИОНАЛНОСТИ
X
  • Електронско работење

    Дигитализирајте го вашиот бизнис со услугите на PANTHEON еРаботење.

    Електронско Работење

    Даталаб МК д.о.о.е.л
    Бул. 8ми Септември 2/2, 5 кат
    1000 Скопје, Македонија

    02 3079 231 info@datalab.com.mk
    social ikonasocial ikonasocial ikona

    ПОДДРШКА

    • Партнери
    • Центар за Поддршка
      • Поддршка
      • Чести прашања

    ПРЕТПРИЈАТИЕ

    • За Компанијата
    • Контакт
    • Вработување во Даталаб
    • Раководство

    ЗАЕДНИЦА

    • Кориснички страници
    • Блогови
    • Вебинари
    • Водичи
    Политика на приватност | Дизајн и развој:
    Scroll to top