,

Работа од дома и менување на нашите работни навики

9 Фев 2021

Доколку работите од дома, решение за лесно управување со вашите документи е воведување на ДМС во вашата деловна активност

Сегашната состојба со вирусот корона ги принуди компаниите да работат поинаку. Бидејќи работата од оддалечени локации стана нова реалност за повеќето поединци, ние се соочуваме со предизвиците како ефикасно да управуваме и да ја следиме целата наша документација. Компаниите често имаат проблеми со потпишување документи, споделување документи, закаснети уплати или раскинување на договори и покрај официјално прогласената пандемија и намалувањето на бројот на контакти, вработените честопати мораат да доаѓаат во канцеларија поради потребата од печатење, потпишување и доставување на хартиени документи.

Актуелната состојба дефинитивно го донесе на преден план прашањето како да се обезбеди ефикасна размена на информации и официјални документи. Сепак, на овие закани и ограничувања може да се гледа како на нови можности. Вистинско време е да се зголеми употребата на автоматизација и да се префрлиме на електронски системи за управување со документи – PANTHEON DMS.

Со имплементирање на системот PANTHEON DMS во вашиот бизнис, вие не само што го заштедувате времето што ви е потребно за долгорочно управување со документацијата, туку можете и подобро да се грижите за вработените, а во исто време да го намалите ризикот од доцнење во критичните процеси во компанија.

Веројатно се прашувате колку е лесно решението да се прилагоди на специфичниот начин на работа на вашата компанија? PANTHEON DMS лесно се прилагодува на постојните деловни процеси во вашата компанија без потреба од промена на начинот на работење.

Покрај споменатите предности, системот овозможува брза, ефикасна и безбедна размена на документи и гарантира дека нема да има непотребни контакти помеѓу вработените.

Во исто време нуди неколку дополнителни придобивки:

  • Одржливост – ова е една од клучните карактеристики на општествената одговорност на претпријатијата, која сè повеќе е тренд во иднината на бизнисот.
  • Дигитализација на процесите – и овозможува на компанијата поефикасно управување со процесите, следење на сите активности и намалување на времето што вработените го поминуваат на рутински задачи
  • Брзина и удобност – Користејќи го системот, вработените можат веднаш да примаат, одобруваат и потпишуваат документи без физички да одат во канцеларија.

За правилно спроведување на системот PANTHEON DMS, голем акцент е ставен на следниве аспекти:

  • безбедност при размена на податоци,
  • автоматизација на проток на документација,
  • брзо управување со документи,
  • заштеда на трошоците заради поедноставена логистика,
  • намалена употреба на хартија и потрошен материјал за фотокопири и архивирање на документи,
  • оптимизација на деловните процеси и поедноставување на складирањето на архивирани документи,
  • интеграција со деловната програма PANTHEON за да се обезбеди внатрешна размена на документи.

PANTHEON DMS е ефикасна алатка дизајнирана да го поедностави далечинскиот управувач и да ги намали непотребните контакти на вработените во канцеларијата додека работите од дома. Ефикасно ги решава проблемите со усогласеноста со законските прописи поврзани со документацијата. PANTHEON DMS управува со целиот животен циклус.

Не пропуштајте корисни новости и совети

Доколку сакате да добиете новости со корисни бизнис содржини од нашата База на Знаење, Ве молиме пополнете го образецот.

X