02 3079 231 info@datalab.com.mk

PANTHEON Корисници 78048

social ikonasocial ikonasocial ikona
social ikonasocial ikonasocial ikona
MK
  • SLO
  • HR
  • EN
  • BIH
  • RS
  • ME
  • KS
  • BG
PANTHEON
  • Решение
    • Големина на претпријатие
      • Надворешно Книговодство
      • Сопствено книговодство
      • Меѓународни компании
    • Индустрија
      • Производство
      • Малопродажба
      • Големопродажба
      • Книговодствена агенција
    • Функција
      • Самостојни претприемачи
      • Менаџери
      • Сметководители
      • Раководители на Финансии
      • Раководители на Продажба
      • Раководители на Набавки
      • Раководители на Производство
    • Електронско Работење
      • еРаботење
      • PANTHEON DMS
        • еДокументација
        • WorkFlow
        • еКнижење (OCR)
      • Сигурносна копија
      • PANTHEON Web
      • PANTHEON Хостинг
  • Цени
    • Ценовник на PANTHEON лиценци
    • Споредба на функционалности
    • Ценовник и услуги на Поддршка
    • Ценовник на услуги за Електронско Работење
    • Препорачај го PANTHEON
  • Партнери
    • Премиум Партнери
    • Партнери
    • Сертифициран PANTHEON експерт
  • База на Знаење
    • PANTHEON Едукации
    • Блог
    • Вебинари
    • Прирачници
  • Центар за Поддршка
    • Поддршка
    • Имплементација
    • Материјали
    • Едукации
    • Чести прашања
  • Кориснички Референци
  • Македонија
    • Slovenija
    • Hrvatska
    • English (International)
    • Bosna i Hercegovina
    • Srbija
    • Kosovo
    • Crna Gora
    • Kosovo
    • Bolgarija
  • Search
  • Menu Menu
  • Решение
    • Големина на претпријатие
      • Надворешно Книговодство
      • Сопствено книговодство
      • Меѓународни компании
    • Индустрија
      • Производство
      • Малопродажба
      • Големопродажба
      • Книговодствена агенција
    • Функција
      • Самостојни претприемачи
      • Менаџери
      • Сметководители
      • Раководители на Финансии
      • Раководители на Продажба
      • Раководители на Набавки
      • Раководители на Производство
    • Електронско Работење
      • еРаботење
      • PANTHEON DMS
        • еДокументација
        • WorkFlow
        • еКнижење (OCR)
      • Сигурносна копија
      • PANTHEON Web
      • PANTHEON Хостинг
    • Електронско Работење
      PANTHEON DMS
      еДокументацијаWorkFlowеКнижење
      Сигурносна копија
      PAW решение
      PANTHEON Хостинг
  • Цени
    • Ценовник на PANTHEON лиценци
    • Споредба на функционалности
    • Ценовник и услуги на Поддршка
    • Ценовник на услуги за Електронско Работење
    • Препорачај го PANTHEON
    • Проверете ги придобивките за одличен старт на годината!

      Посебна понуда во месец декември

      Ви требаат повеќе информации? Контактирајте не.

      02 3079 231 info@datalab.com.mk
  • Партнери
    • Премиум Партнери
    • Партнери
    • Сертифициран PANTHEON експерт
    • Прилагодете го PANTHEON според вашите потреби!

      Дали сакате да станете наш партнер? Испратете ни порака или јавете ни се.

      02 3079 231 info@datalab.com.mk
  • База на Знаење
    • PANTHEON Едукации
    • Блог
    • Вебинари
    • Прирачници
    • icon - sCreated with Sketch.ВЕБИНАР

      Kои придобивки ги добиваме со софтвер за електронско работење?

      ВЕБИНАР ВИДЕО СНИМКА

      Дали сакате да обработиме друга тема?

      02 3079 231 info@datalab.com.mk
  • Центар за Поддршка
    • Поддршка
    • Имплементација
    • Материјали
    • Едукации
    • Чести прашања
    • Веќе сте PANTHEON корисник? Посетете ги Корисничките Страници!

      Кориснички страници

      Потребни Ви се повеќе информации за нашеторешение?

      02 3079 231 info@datalab.com.mk
  • Кориснички Референци
  • Македонија
    • Slovenija
    • Hrvatska
    • English (International)
    • Bosna i Hercegovina
    • Srbija
    • Kosovo
    • Crna Gora
    • Kosovo
    • Bolgarija
  • Search
  • Menu Menu

Цени и Функционалности на PANTHEON Лиценци

  • Ценовник на PANTHEON лиценци
  • Споредба на функционалности
  • Ценовник и услуги на Поддршка
  • Ценовник на услуги за Електронско Работење

PANTHEON функционалности – издавање и прием на фактури

PANTHEON ги комбинира приемот и издавањето на фактури, меѓускладишен пренос, материјално книговодство и следење на залиха. За потребите на малопродажбата, овие функционалности се поврзани со POS фискални каси.

Целосна контрола и контрола без оглед на комплексноста

  • Бројни опции за поставувањe кои ќе ги задоволат вашите специфични потреби
  • Ја поддржува и најсложената трговска или производствена организација – информациите за материалните текови се толку точни што можеме да ги следиме дури и на поединечни единици.
  • Целосно прилагодлив механизам за следење за поединечни парчиња и способност за шифрирање на сериски броеви, исто така, ги поддржува најстрогите стандарди за следење.
  • Програмата може да изработи документни промени во цените кои можат да бидат рачно формирани за поединечни производи, целосно или директно од документите за преземање и издавање.
  • Периодично фактурирање; во програмата, го поставуваме тоа што и на кого сакаме да го наплатиме во редовни интервали (на пример, изнајмување или претплата), а програмата да обезбедува генерирање на сметки.
  • За потребите на интрастатското известување, програмата вклучува автоматски формат за известување кој може директно да се пренесе до Царинска управа или до Централниот завод за статистика.
  • Следење на носителите на трошоците, овозможуваат интеграција на примени и издадени сметки, патни налози, плати, директни трошоци и повеќе. Таа е идеална алатка за инженерски компании и организации со методологија за пресметка на трошоците, бидејќи секоја работа содржи сопствен микробиланс.
  • Програмата, исто така, обезбедува комплетен преглед на документот, кој значително придонесува за продуктивноста на корисниците при работа со софтверскиот пакет. Во секој документ, ги гледаме сите документи и други записи во врска со избраниот документ.
  • Бројни пресметки на издадени и примени фактури, материјални трансакции и преглед на залихи ни овозможуваат да обезбедиме разновидни податоци и анализи што се неопходни во секојдневното работење. Исто така можеме да ги следиме документите за ДДВ.

Издадените фактури вклучуваат:

  • различни видови на фактурирање (малопродажба, големопродажба во домашна или странска валута),
  • автоматско складирање,
  • способност за следење на сложена или амбалажирана стока (на пр. мебел),
  • рачно или автоматско издавање на сериски броеви,
  • можност за произволно форматирање на печатениот документ,
  • испратница и товарен лист без дополнителен влез,
  • можноста за периодично фактурирање,
  • поддршка на провизиска продажба
  • издавање на фактури и формирање на збирни фактури врз основа на нив,
  • автоматско креирање на нарачки со можност за корекции,
  • автоматско формирање на фискални сметки во готово,
  • интерфејс за компјутерски каси (POS),
  • следење на набавката на кредитни картички, можноста за следење на програмата за лојалност,
  • можност за плаќање на рати,
  • креирање на збирна фактура од испратници,
  • автоматско креирање на готовински сметки во готово,
  • можноста за издавање на авансни сметки и автоматско создавање на негативни авансни сметки врз основа на издадените фактури, како и можноста за создавање сметки за нивна сопствена употреба,
  • можноста за дистрибуција на документи по оддели и носителите на трошоците
Повеќе за готовински текови – Кориснички страници

 

Примените фактури вклучуваат:

  • различни типови и нумерирање на фактури (стоки, материјали, увоз, приходи од ЕУ, трошоци за компанијата, трошоци за проектот);
  • авансна сметка и нивно автоматско затворање,
  • автоматски меѓускалдишен пренос
  • креирање на примени фактури со додавање на нарачка и контролирање на испорачаните и нарачаните,
  • наплата на добиените производи по директни (директни трошоци, транспорт) и зависни трошоци (царина, итн.),
  • креирање на фактури и сметки ,
  • способност за креирање на авансна сметка и автоматски креирање негативна авансна сметки врз основа на добиената сметка,
  • утврдување на сметката за трошоци на различни документи или позиции,
  • способност за документирање на документи по оддели и носители на трошоци, со рачен внес или автоматски со користење на клучеви за дистрибуција,
  • можност за плаќање на рати,
  • автоматско креирање на благајнички сметки при плакање во готово
  • автоматско креирање на налог за плаќање од документ за прием
Повеќе за готовински сметки– Кориснички страници

Вклучено во лиценците

СИТЕ ФУНКЦИОНАЛНОСТИ
X
  • Електронско работење

    Дигитализирајте го вашиот бизнис со услугите на PANTHEON еРаботење.

    Електронско Работење

    Даталаб МК д.о.о.е.л
    Бул. 8ми Септември 2/2, 5 кат
    1000 Скопје, Македонија

    02 3079 231 info@datalab.com.mk
    social ikonasocial ikonasocial ikona

    SUPPORT

    • Партнери
    • Центар за Поддршка
      • Поддршка
      • Чести прашања
    • PANTHEON Едукации

    ПРЕТПРИЈАТИЕ

    • За Компанијата
    • Контакт
    • Вработување во Даталаб
    • Раководство

    COMMUNITY

    • Кориснички страници
    • Блогови
    • Вебинари
    • Водичи
    Политика на приватност | Дизајн и развој:
    Scroll to top