New Search

If you are not happy with the results below please do another search

18 search results for:

10

PANTHEON конференција: Дигитализација 2019

Позади нас е уште една успешна PANTHEON конференција која се одржа на 14ти мај во хотел Мериот, Скопје.  Целта на конференцијата беше да се истакнат актуелните иновации во областа на законодавството, претприемништвото и економијата, како и иновациите кои се носители на дигитализацијата практично применети во PANTHEON. Конференцијата ја отвори ТВ водителката Елена Митева, каде го […]

11

Како до ефикасен попис?

Со цел пописот да ни помине како што треба низ целата година, ние треба да го контролираме излезот и снабдувањето на залихите, така што нема да дојде до проблем во самиот процес. Лицето кое ги прима производите мора да изврши и физичка проверка со цел вистински да се убеди дека тоа се вистинските производи. Сите […]

12

Што е систем за управување со документи?

Систем за управување со документи во информатичка смисла е збир на компјутерски програми кои се користат за складирање на електронски документи и скенирани хартиени документи, како и за следење документи преку нивниот работен циклус. Систем за управување со документи или DMS – скратено од англискиот термин “Document Management System” служи за скенирање, управување (workflow) и […]

13

Културни разлики – колку се разликуваме а колку сме слични?

Ако некогаш сте работеле во следниве области како што е (Јадранскиот регион, поранешен Ју, регионот на Западен Балкан или како и да го викате сега), сигурно сте слушнале дека секој за себе тврди дека е специфичен и дека “нешто таму” што се работи, може да “помине” на овој пазар. Најчесто се во прашање нијанси, но […]

14

Кои се разликите помеѓу сметководство на „cloud“ и традиционално сметководство?

Во последниве неколку години, многупати сме слушнале за нов, поефикасен и побрз начин на водење бизнис – сметководство на „cloud“. Но, иако ова е релативно нов пристап кон бизнисот, многу од компаниите и сметководствените агенции не се запознаени со сите придобивки на Cloud бизнисот во нашата област. Светските трендови долго време покажаа дека сметководството на […]

15

Зошто работењето во cloud е најефективната форма на современиот бизнис?

Што е Cloud работње? Cloud работење е бизнис концепт кој обезбедува нов начин на пристап до личните податоци и апликации кои веќе не се само складирани на компјутер, туку на облак (cloud) – што значи дека можете да пристапите до сите програми, записи, документи и сè што Ви треба, од било каде и во било кое […]

16

Деловни извештаи по периоди – има ли навистина крај на годината?

Постои мислење дека крајот на годината е период на големи обврски, гужви и преоптоварување поради т.н. крај на годишните пресметки. Факт е дека повеќето компании прават годишни пресметки само во овој период од годината, а потоа се „зачудуваат“ за состојбата на билансот. Полесните работи секогаш се одложуваат, бидејќи ќе има време да се направат подоцна. […]

17

Листа на активности пред подготвување на завршна сметка

Се приближуваме кон крајот на годината, а со тоа доаѓа и крајот на фискалната година. Ова за сите правни лица и претприемачи кои вршат двојно книговодство значи дека покрај планирањето на Новогодишните празници, тие треба да работат и на подготовка на завршната сметка. И додека другите уживаат во предновогодишната еуфорија, подготвувањето на редовните годишни финансиски […]

18

Неочекувани Трошоци – Предизвици на Имплементацијата

Во пракса често се среќаваме со случави при проблематични имплементации на деловен софтвер. Од искуството на Даталаб, нашите партнери и корисници, чив број е поголем од неколку илјади во регионот на екс Ју припремивме и потенциравме некои од најчестите предизвици со кои се среќава секоја компанија која имплементира сложено деловно решение од ERP категорија, но […]