Миграција на PANTHEON Хост на серверите на Даталаб МК
Вашиот PANTHEON ќе продолжи да функционира непречено, само услугата за хост сега ќе ја наплаќа директно Даталаб МК
Сите услуги на PANTHEON ќе бидат фактурирани на една фактура.
Поддршката и комуникацијата се одвиваат директно со Даталаб МК.
Вашиот PANTHEON ќе продолжи да функционира непречено како и досега.
Дали PANTHEON ќе продолжи да работи непречено, без никакви промени или дополнителни поставки?
Да. PANTHEON ќе работи исто како и претходно, без никакви промени во корисничкото искуство или реконфигурација. По миграцијата на Даталаб хостинт се менува само PANTHEON конфигурацискиот фајл, која ја покажува локацијата на Даталаб хостинг серверот.
Каде ќе бидат складирани моите податоци сега?
PANTHEON Базите, како и електронската документација (еДокументација – ДМС), бекапите се поставени на Даталаб хостинг сервер(и).
Кој може да пристапи до моите податоци?
Се останува исто. Тие кои имале пристап до вашите податоци, повторно ќе можат да пристапат до вашите податоци, за дополнителен пристап ќе мора да потпишете согласност.
Како да го откажам договорот со Македонски Телеком?
Со пополнета спецификација од Македонски Телеком, истата која се користеше и при продажбата на услугата во која се наведува дека се деактивира услугата.
Кога ќе го добијам мојот нов договор од Даталаб?
Договорите ќе ги испраќаме постепено, па можете да ги очекувате во следните неколку денови. Не грижете се, дефинитивно ќе ги добиете на време.
Добив е-пошта со линк за потпишување нов договор - кои се следните чекори?
Да се пополни спецификацијата од Македонски Телеком во кои се наведува дека се деактивира услугата, да бидат подмирени сите сметки доспеани од Македонски Телеком, а нашите колеги ќе го направат трансферот на базата.
Ги потпишав документите. Каде можам да ја најдам мојата потпишана копија од договорот?
Можете да пристапите до потпишаниот договор преку линкот во е-поштата што ја добивте за потпишување на договорот. Можете исто така да го преземете договорот и да го зачувате во вашата архива или е-документација.
Што ќе се случи ако не потпишам нов договор?
Нема да може да се користи хостинг услугата.
Како да поднесам барање за пренос на базата на податоци?
Со потпишувањето на новиот договор се согласувате за пренос на базата од серверот на Македонски Телеком на серверот на Даталаб МК.
Кој е процесот на миграција доколку користам Конектор лиценца?
Доколку користите Конектор лиценца за да го поврзете PANTHEON со надворешни решенија, ќе треба да поставите нова IP адреса на серверот.
Ми требаат повеќе информации. Каде можам да се обратам?
За дополнителни прашања, јавете ни се на 02 3079 231 секој работен ден помеѓу 08:00 и 16:00 часот или преку нашата е-пошта на Info@datalab.com.mk.
Доколку сакате да добиете новости со корисни бизнис содржини од нашата База на Знаење, Ве молиме пополнете го образецот.