Како да управувате со вашиот стартап бизнис како професионалец

10 Апр 2022

Започнувањето сопствен бизнис и начинот на кој им е познат на стартапите, не е патот по кој треба да се движите сами. Пред се поради предизвиците и потенцијалните проблеми кои можат да се појават на тој пат. Без разлика дали сте во комерцијални, производствени или услужни индустрии како што се фризерски или салон за убавина, овие предизвици се горе-долу исти.

Започнувањето бизнис не е една од оние ситуации каде што е доволно само да започнете бизнис, а клиентите ќе дојдат сами. При лансирањето се е поврзано со времето, планирањето и пазарот, па затоа е потребно да се размислува во неколку насоки за да се биде што поуспешен на самиот почеток.

За да биде успешен вашиот бизнис потребно е внимателно да водите евиденција за финансиите, трошоците и сите деловни документации, но и да изберете сметководител кој секогаш ќе биде тука да ве советува и информира кога е потребно. Во моментот кога бизнисот ги надминува можностите на вашето секојдневно внимание, дефинитивно ќе ви треба помош од некој кој ќе знае да управува со сите внатрешни процеси во компанијата.

До неодамна, ваквиот предизвик најмногу се решаваше со вработување повеќе луѓе, воведување дополнителна бирократија и процедури кои ја задушуваат креативноста, напредокот и развојот. Ова со себе носи големи финансиски трошоци, а не нуди голема ефикасност и подобра видливост на самиот бизнис. Затоа постојат програми како Pantheon Web Light, што го менува начинот на работа.

Како да се соочите со предизвиците заедно со Pantheon Web Light?

Понекогаш не е доволно да се направи програма која некому ќе му користи, туку целосно да ја прилагоди на неговите навики и секојдневие. Не е логично фризер или козметичар да користи компјутер каде што работи со своите клиенти за да ги разубави. Сепак, речиси сите користат телефони. Затоа Pantheon Web Light е создаден со цел да им овозможи на речиси сите бизниси да го користат, секој ден, едноставно, безбедно и брзо. Во зависност од големината на екранот што го имате, без разлика дали се работи за телефон, таблет или лаптоп, Pantheon Web ќе си ја заврши работата точно.

Дали сте добиле некаква хартиена документација и дали ви е потребна електронска верзија за побрзо да ја завршите работата со банката или клиентот? Ни тоа не е проблем. Pantheon Web Light нуди можност за скенирање документи. Нема повеќе пишување, документација и губење време. Само неколку секунди ќе бидат доволни за да го претворите хартиениот документ во целосно употреблива електронска датотека, која вашиот сметководител ќе може да ја објави со неколку кликања.

Имате грешки при копирање податоци, внесување фактури и друга документација во табелите на Excel или во книговодствените системи. Потоа потребно е да се направат корекции, да се ревидира трговската книга и да се направат промени таму каде што не треба. Pantheon Web Light ја намалува можноста за грешка со автоматско враќање на податоците од сите документи складирани во неговата база на податоци. Ова драстично го намалува потенцијалот да се направи грешка во споредба со кога некое лице ја врши оваа работа рачно.

Синхронизација на документација со книговодство

Дали сте биле во ситуација кога итно ви треба некаква документација, претходни фактури, изјави или некаков договор, а се е кај сметководителот кој не може веднаш да ви го испрати тоа што ви треба? Ако е така, тогаш сигурно знаете колку време се троши на чекање и колку ресурси треба да се искористат за такви мали задачи. Pantheon Web Light овозможува лесен пристап до целата документација што ја имате, и се што е кај сметководителот, преку лесен пристап до базата на податоци до која вие и вашиот сметководител можете да пристапите и да ги извршувате вашите секојдневни деловни активности. Оваа придобивка е значајна затоа што секое објавување и внесување на производи во системот ќе трае само неколку минути, ќе се скрати времето за вас и за книговодството, а производот веднаш ќе биде подготвен за продажба и внесен во самиот систем. Доколку се занимавате со бизнис, а цел ден сте преоптоварени со документи, тогаш Pantheon Web Light ќе ви олесни вам и на вашиот сметководител. Податоците ќе се разменуваат брзо и многу поефикасно од претходно. Класификацијата и сортирањето повеќе не мора да бидат кошмар, туку вистинско задоволство со целосна автоматизација.

Целата документација на едно место

Сигурно може да се случи да не можете точно да ја одредите цената на услугата или производот додека не го погледнете подетално статусот на нивниот влез и другите трошоци. Затоа, посегнувате по повеќе регистратори во кои се наоѓаат овие документи. Регистраторите заземаат простор, пребарувањето троши време и енергија и може да биде многу поедноставно од тоа. Со Pantheon Web имате целосно автоматизирано внесување и прием на фактури, испратници, а со неколку кликања ги добивате сите податоци што ви се потребни за да ги одредите цените, попустите и да пресметате различни видови пресметки.

Централизираниот пристап до складирање податоци овозможува брз преглед на многу деловни параметри, на пример фактури, налози за патување и евиденција за работното време на вашите вработени, можете да управувате со вашата компанија со сигурност дека имате увид во сите сегменти на работа. Вака дефинираната база на податоци, исто така, го олеснува пристапот, пребарувањето и користењето на податоците на вашиот сметководител.

Не сте сами во развојот на сопствениот бизнис

Почнавте да правите нешто на вашиот компјутер, но сакате да продолжите со прегледување документи додека одите на состанок, на вашиот телефон? Pantheon Web Light го овозможува ова бидејќи е направен за сите типови екрани. Тоа е неговата предност за оние работни места кои не се стационарни, сакаат прошетки, каде што претприемачите се занимаваат со различни видови занаети и компании со многу вработени, каде што циркулираат голем број податоци. Се разбира, електричари, фризери или машински инженери, кои неможат да седат во компјутерска канцеларија, туку ја вршат својата работа во директен контакт со клиентите. Зголемената мобилност на корисниците не е пречка за оваа програма, бидејќи е креирана според потребите на реалните бизниси.

Pantheon Web Light е дизајниран исклучиво да им помогне на претприемачите и на оние кои го започнуваат развојот на нивниот стартап, без разлика дали се занимаваат со занаети, информатичка технологија, козметика или економски и комерцијални работи. Тоа нема да ви го троши времето, туку ќе го оптимизира начинот на кој ги трошите и користите информациите за време на секоја работна задача. Тоа ќе ви даде можност да ја видите компанијата од други агли, да ја следите работата, но и да обезбедите повеќе време и фокус за подобрување на бизнисот.

Клиентите сакаат да се чувствуваат посебно, да видат како компанијата се грижи за нив. Тоа подразбира постоење на база на податоци на клиенти и нивните деловни податоци. Со таквиот пристап и користење на услуги како што е Pantheon Web Light, секако го подигнувате вашиот бизнис на следното ниво, подобро, посериозно и од поголем престиж и важност за сите кои се вклучени во вашата работа и продажба, без разлика дали се работи за услуги или производи. Кога на секој клиент му се обраќате лично, ја знаете неговата историја на купување и интереси, постои можност да научите што сака, што го интересира, така што процесот на продажба кон него е поличен, поупатен и поефикасен.

Не пропуштајте корисни новости и совети

Доколку сакате да добиете новости со корисни бизнис содржини од нашата База на Знаење, Ве молиме пополнете го образецот.

X