,

Кои се придобивки може да ги добијат производителите на мебел користејки ЕРП решение?

27 Окт 2022

Бизнисите за производство на мебел од големи размери управуваат со многу сложени процеси каде секогаш треба да имаат предвид за одливот и протокот на побарувачката, како и постојано менувачките трендови на модата.

Обидот да се задоволат индивидуалните потреби на клиентите, како и да се остане чекор понапред од конкуренцијата, е речиси невозможна задача без деловна ЕРП програма.

Без разлика дали вашиот бизнис се концентрира на домашен, комерцијален или мебел по нарачка, имплементацијата на софтвер може да ви помогне да управувате и со трошоците за водење на бизнисот и со очекувањата на вашите клиенти.

Зголемете ја продажбата

Најсовремениот софтверски систем не само што управува со процесот на производството, туку со имплементирање на таков систем на продажното место, можете да управувате со нарачките за продажба од било која малопродажна продавница или веб-локација што можеби ја имате. Можете да ја подобрите интеракцијата со клиентите со користење на презентации преку компјутер и таблет, како и да им дадете на вашите клиенти точен распоред за испорака. Задоволувањето и надминувањето на очекувањата на вашите клиенти е клучно за обезбедувањето на задоволни клиенти, а со оглед на тоа што толку многу производители на мебел се борат за расположливиот приход на вашите клиенти, подобрувањето на услугите за клиентите може да биде клучот за зголемување на продажбата и градење лојалност на брендот.

Намалете ги трошоците за производство

Најновата ЕРП деловна програма вклучува интелигентна конфигурација на производи, која може да го минимизира износот на администрација потребно за време на целиот процес на нарачка, производство и испорака на мебел. Точноста во текот на процесот е зголемена, а отпадот може да се намали на апсолутен минимум. Исто така, ќе можете да се придржувате до принципите на производство базирано на оптоварување и ефикасно планирање на испораката.

Ефикасно управувајте со залихите

Еден од главните принципи на планирањето на ресурсите на претпријатијата е ефективната контрола на залихите. Имањето пари врзани во скапи ткаенини, дрва и други суровини може да го стави на ризик краткорочниот готовински тек на вашиот бизнис. Сепак, ERP системите управуваат со купувањето на овие материјали во согласност со историските податоци, специфичната шминка на артиклите што ги произведувате и вашиот моментален распоред на нарачки. Навремената испорака најдобро ги користи ресурсите на вашата компанија, што го минимизира отпадот и ги одржува вашите средства течни.

Избегнувајте острови на податоци

Производството и снабдувањето со мебел може да биде многу сложен процес – особено ако вашиот бизнис исполнува приспособени и нарачани нарачки. Сите, од клиентите па се до вашиот тим, дизајнерите ќе треба да работат во хармонија за вашата производна линија да биде ефикасна и да создава мебел со највисок квалитет. ЕРП Софтверот им овозможува на сите да работат со точни и исти податоци во реално време, што треба да обезбедат минимизирани нивоа на отпад, подобар квалитет на производите и намалување на доцнењата во производството.

Управувајте со илјадници потенцијални комбинации на нарачки

Производството на мебел често вклучува давање на клиентите опсег на избор на дизајн и стил – што може да резултира со илјадници производствени комбинации кои се речиси невозможни да се управуваат на рачна основа. ERP софтверот вклучува алатка за конфигурација на производи која им овозможува на менаџерите да останат во целосна контрола на ефикасноста, нарачката на суровините и минимизирање на отпадот.

Трошоците за ткаенина, дрво, бои и други компоненти може внимателно да се управуваат, како и секој аспект од производната линија. Времето на испорака може лесно да се процени, и без разлика колку се сложени вашите нарачки, понудите и нарачките за продажба може да се управуваат со исклучителни нивоа на точност. Најсовремениот ERP софтвер може да ја олесни контролата на сложената природа на процесот на производство на мебел.

Од точката на нарачка до управувањето со распоредот за испорака, имплементирањето на таков систем во вашиот сопствен бизнис со мебел може да биде најважната деловна одлука што некогаш сте ја донеле.

Дигиталната трансформација целосно го менува начинот на кој функционира бизнисот и ја зголемува профитабилноста и продуктивноста на компаниите за производство на мебел.

Сакаме да Ве запознаеме со уште еден наш успешен проект SMART LIVING, каде успешно го имплементиравме ЕРП решението – Pantheon.



„Со користење на деловното решение Pantheon, ние добивме полесна следливост на документите, на залихите, ги следиме сите состојби и добиваме детални извештаи според нашите потреби. Со Pantheon добивме јасна слика за работењето како и јасни податоци кои нé насочуваат кон поуспешен развој и бизнис“. –
Иван Мирковски, Управител во Smart Living

Прочитај повеќе.

Не пропуштајте корисни новости и совети

Доколку сакате да добиете новости со корисни бизнис содржини од нашата База на Знаење, Ве молиме пополнете го образецот.

X